کوچینگ (معمارمربی)

کوچینگ در لغت به معنای مربی‌گری است. مربی منظور یک فرد که باعث تحول‌ می‌گردد. کوچ #Coach فردی است که به کمک فرد و سازمان‌ و پروژه  می‌آید تا متحول شوند و به آرزوی مورد نظرشان برسند. کوچینگ فرایندی است بین شما و #کوچ در جهت برآورده شدن تحول در مسیر و وجود شما.  کوچ هم در زندگی  و هم در مسیر شغلی وجود دارد. در کشورهای پیشرفته‌ی دنیا کوچینگ امری متداول است. 

معمارمربی معتقد است شما یک معمار  هستید و پاسخ مشکلاتتان را خودتان می‌داند و برای برآورده شدن اهدافتان نیاز به همراهی یک معمارمربی دارید. در فرایند کوچینگ شما ملزم به پیشرفت و حرکت می‌شوید و همچون مشاوره نیست که با انتقال دانش کوچ  بخواهید پیشرفت کنید.(آموزش بخشی از مسیر است که بسته به نیاز شما لازم است آن را کسب کنید) معمارمربی شما را به حرکت و پویایی دعوت می‌کند و  حمایت می‌کند مسیر را بپیمایید و آرزویتان را ببینید و  پله پله به آرزوهایتان برسید.افراد موفق کوچ استخدام می‌کنند تا به کمک او زندگی‌شان را مدیریت کنند. و چرخه‌ی نامتعادل زندگی‌شان را متعادل کنند.

 در زندگی ما کارهایی انجام می‌دهیم و به رضایت پیدا میکنیم ولی ممکن است این رضایت موقتی باشد. با کوچینگ معماری کاری می‌کنیم که با پیمودن مسیر، رضایتتان را ایجاد کنید.

ما به خود معمارانه‌تان توجه می‌کند. و نسخه‌ی آماده نمی‌دهیم.و نگاه‌ ما فردگرایی در عین تیم بودن است. در اینجا شما  خوب شنیده می‌شوید.  ما به کسی مشاوره نمی‌دهیم، لبخند هدیه می‌دهیم.

مربی کردن معماران به سه روش در گرایاد ارائه می‌گردد. 

  • مربیگری فردی
    معمارانی که قصد شروع کار حرفه‌ای دارد و یا در کار حرفه‌ای رضایت ندارند.
  • مربیگری پروژه‌ای
    پروژه هایی که نیاز به مربیگری جهت انجام کار با کیفیت دارد.
  • مربیگری سازمانی
    این روش برای شرکت‌هایی هست که در پیشبرد بخشی از کارها  و یا رسیدن به اهداف‌شان دچار مشکل هستند یا قصد توسعه دارند.

 

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش