گرایاد کیست؟

گروه گرایاد با سابقه ای حدود 30 سال در زمینه معماری و آموزش معماری تجربه دارد. سالهای اخیر با تدریس در دانشگاه و نیمه خصوصی سعی بر توسعه معماری در پیرامون خود داشته‌ایم  اما  با وجود کرونا و کمبود زمان و هزینه‌ها،  توسعه این امر میسر نشد تا در سال 1399 اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری معماری به صورت حضوری / غیر حضوری / فیلم های آموزشی / پادکست / شبکه اجتماعی / کارگاه‌های آموزشی  / کوچینگ نموده است.  که هم این یادگیری آغاز شود و هم به نیازهای شما پاسخ داده شود.

روش‌های ارائه مطالب

حضوری

در روش حضوری کلاس در فضای گرایاد صورت می‌گرفت اما به دلیل کرونا با حفظ نکات مراقبتی به حداقل رسیده است. موارد لازم نخست کودکان، به خصوص کودکان کوچکتر و در فضای باز عمومی و یا فضای شخصی شما، برای کوچینگ‌ها هم امکان جلسه حضوری می‌باشد که با تیم آن سازمان جلسه‌هایی برقرار شود 

غیر حضوری

اکثر کلاس‌ها مانند دوره های آموزشی، مشاوره‌ها و کوچینگ به صورت آنلاین برقرار می‌شود. مگر در موارد خاص و کودکان 3 تا 6 ساله. 

فیلم‌های آموزشی

فیلمهای آموزشی برای آموزش نرم‌افزار بسیار مفید است و همچنین آموزش‌های کلی ولی کوچینگ و توانایی‌های معمارانه و مشاوره به دلیل شخصی شدن اصلا کارکرد ندارد.

پادکست

پادکست‌ها برای رش فردی شما در نظر گرفته شده است.

شبکه اجتماعی

در اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی تصویری برای شما مظالب و تضاویر هدفمند ارائه می‌کنیم 

کارگاه‌های آموزشی

این کارگاه‌ها برای آموزش به کودکان 9 تا 15 سال  و آموزش به دانشجویان در نظر گرفته شده است برای نهادینه کردن حل مسئله

محصولات کمک آموزشی

اسباب بازی‌های هدفمند برای کودکان در تمام سنین در نظر گرفته شده است که برای آشنایی با معماری بسیار کاربرد دارد.

 

 

 

 

زمان‌بندی آموزش

 

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش