در گرایاد یادگیری با بازی کردن اتفاق میافتد. شناسایی توانایی کودک و تقویت نیمکره راست مغز کودکان با توجه به سرعت هر کودک در یادگیری هدف آن بازی و با شناخت علایق و استعدادشان با مداومت و پیگیری.
نکته بسیار ارزشمند حضور والد در این مسیر است بدون آنکه مسئولیت اجرای این فرایند بر عهدهی ایشان قرار بگیرد.
معماری برای کودکان 6 تا 12 گروهی
کودک و ساخت ـ گروه سنی 9 تا 12
کودک و ساخت ـ گروه سنی 12 تا 15
برای 15 سال به بالا به دلیل نیاز به انتخاب رشته و درک نوجوانان گرایاد از شناسایی خود معمارانه من استفاده میکند.